Magamról


Már kislány koromban érdekelt a kézimunka, a sokféle gyönyörű tárgyak készítése.
A család női tagjaitól, Édesanyámtól, Nagymamámtól valamint Keresztanyámtól tanultam meg varrni, kötni, horgolni és hímezni.
A főiskolán beiratkoztam egy kreatív szakköre. Itt ismerkedtem  meg a dekupázs technikával. 
Már elsőre nagyon megtetszett a szalvétatechnika és azóta és ezzel foglalkozom. :D Néha-néha elkalandozom más-más irányba, mint például üvegfestés, varrás, patchwork technika stb.
A tudásom elmélyítése, na meg a kíváncsiság is vezetett ahhoz, hogy jelentkeztem Boda Gabi dekupázs tanfolyamára. Itt ismerkedtem meg  többek között a finomvonalas repesztéssel, amely az egyik kedvencemmé vált :)
Ha tehetem csak alkotók, melyet a blogom segítségével szeretnék megmutatni. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések