Hosszú hétvége, Majális, májfa

Nagyon örültem, hogy ilyen hosszúra nyúlt ez a hétvége. Már nagyon vártam. Sok dolgot úgy intéztem, hogy majd ezen a hétvégén csinálom meg. Pl. függönyvarrás, ablakpucolás, kreatívos tárgyakról képek készítése stb.

Az első nap párommal kertészkedtünk, palántáztunk. Nagyon jól éreztem magam, friss levegő folyamatos mozgás, mint sport :) Estére olyan szinten elfáradtam, hogy ha le kellett valamiért hajolni, azt hittem, hogy magam alá…. :), na, hát ennyire fáradtam el, de azért mégis azt mondanám, hogy jóleső fáradság volt ez.
Vasárnap inkább a lustaságé és az itthoni pihenésé volt a főszerep. Ebédfőzés mellett, ezért az erkélyt is letakarítottam, egy kis ablakpucolás is belefért, meg hát a függönykarnis is felkerült végre :)

A hétfői napom viszont nagyon intenzíven telt, páromnak dolgoznia kellett és ezt kihasználva nagytakarítás volt itthon. Aztán meg függönyvarrás lett volna, de sajna közben a varrógép megadta magát. Délután kertben barátokkal találkoztam és a nap további része gyerekekkel játszogatosan, barátokkal beszélgetősen, sütögetősen, pihengélősen telt. Este pedig nálunk aludt párom egyik legjobb cimborája, akivel már rég találkoztunk és egy jót beszélgettünk.

Hát a mai napon, eszembe jutottak gyerekkori emlékeim :).  Nekem ez a nap (május elseje), soha nem az munka ünnepét jelentette. Sokkal inkább a májfa (májusfa) állítását. Gyerekként nővéremmel mindig néztük, hogy vajon a szomszéd kislányok kaptak-e és vajon ha igen, és ha mi is kaptunk, akkor most kinek a fája is lett nagyobb, vagy díszesebb :) Ma eszembe jutottak ezek az emlékek és rájöttem, hogy valahogy a nagyvárosban, nem igazán ugyanígy működik ez. Itt több utcát kéne menni, hogy egyáltalán lássál májusfát, ha látnál, vagy ha találnál egyáltalán.  Ezekkel a gondolatokkal a fejemben határoztam el, ha majd egyszer lesz csimotám, mesélek neki erről a népszokásról.

Májfa állítás
Amúgy ez az „utolsó pihenős” nap is gyorsan eltelt. Párommal, a cimborájával és a párom testvérének családjával kimentünk megnézni a majálist. A gyerkőcök élvezték, mi (legalábbis én) nem találtunk benne semmi érdekeset :). De a lényeg, hogy a gyerekek jól érezték magukat. A délutánt pedig kint töltöttük a kertben. Pihentünk, beszélgettük élveztük ezt a szép mai napot is. Kint volt varrógép és meg tudtam varrni végre a függönyt is :), amit már nagyon rég terveztem Sötétítő függönyről van szó, ami, ebben a napsütéses időben szerintem jól jön :) Este pedig fel is raktam a „helyére” Nagyjából ennyi történt velem a hétvégén :)
Jah, és közben folyamatosan fényképeztem ebben a négy napban az új kis kedvenceimet.
Egy kis ízelítő:
Ablakdísz

Fülbevalók

Gyűrűk

További képeket meg majd rakok fel a képtáramba.

Ezen a hétvégén inkább a kikapcsolódásé volt a főszerep (vagy inkább az intenzív mindent megcsinálok, de azért pihenek is hétvégéé), nem kreatívkodtam semmit. De majd legközelebb ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések