Ékszerek

Pár hónappal ezelőtt, amikor a kreatív boltban jártam beszerző körúton, láttam valami kis falapot. Megkérdeztem mi ez. Az eladó azt felelte, hogy fülbevaló alap, ebből lehet ékszert csinálni, egy két kiegészítőt kell hozzá venni karika, kapocs, stb. és kész is az ékszer.
Találtam hozzá pár szép szalvétát és vettem párat kipróbálni, hogy na, hogy is kell ékszert csinálni. 
A munkát kissé nehéznek találtam, mert hát eddig dobozokra, tányérokra vagy más felületre dolgoztam, de hát azok a felületek, hát nagyok :). Legalábbis fülbevalóhoz képest. Még a legapróbb kis dobozkám, melyet készítettem, abba is elfér egy-két ékszer :)
Végül, azért szerencsére belerázódtam a dologba, bár még mindig vannak olyan szalvéták, vagy zsebkendők mellyel nehéz dolgozni, de folyamatosan tanulgatom az ékszerkészítést és szerintem ügyesedem is :)
A fülbevalók, melyeket készítettem, nagy sikert arattak. Készítettem karpereceket is, valamint gyurmából gyűrűket. Nagy öröm volt számomra, hogy ez is tetszett a publikumnak.
Azóta már több megrendelésem is érkezett, ennek nagyon örülök, hisz ez egy visszajelzés, hogy tetszik az embereknek, amit készítek :D

Hétvégen is szorgosan dolgoztam :)


munkafolyamat


végeredmény

A régi is az új ékszerek itt megtekinthetőek. Jó nézelődést!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések