Sorsoltam :)

Elérkezett a sorsolás ideje. Sajnos a 20 jelentkező nem jött össze, de ezt leszámítva, megint sokan jelentkeztetek, aminek nagyon örültem és köszönöm mindenkinek, hogy játszott velem :):)
A szerencsés nyertes nevek kihúzására ismét Páromat kértem fel :)
Hát én nem is szaporítom tovább a szót beszéljenek a képek.




 Az első nyertes neve: Zsimama, aki az első nyereményt, azaz a narancssárga szettet nyerte meg.


  A második nyertes pedig Lapappilon, aki a virágos fülbevaló tulajdonosa lett :)


 És a harmadik nyereményt, ami egy horgolt fülbevaló volt, Inga nyerte meg.


A három nyertes neve együtt. Gratulálok nektek!!! Légyszíves küldjétek el a neveteket és a címeteket a szonjakreativ@gmail.com-ra.

Mégegyszer köszönöm, hogy játszattatok velem!!!

Megjegyzések

  1. Óóóóh!...))) Nagyon örülök. Eddig még nem sikerült ilyen játékokban nyernem!
    Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a játékban.

    VálaszTörlés
  2. Szívesen! Örülök, hogy örülsz :)

    VálaszTörlés
  3. ez a nap is jól kezdődik:)

    VálaszTörlés
  4. szia

    a füli megérkezett! élőben mégszebb!
    amint lesz egy kis nyugalmam írok blogomon bejegyzést....

    kellemes ünnepeket neked is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések