6. Új tojások

Idén is készítettem új tojásokat, de persze ezeket már nem magamnak. Már majdnem mind az új helyén van, és valakinek a barkáját vagy aranyesőjét díszíti :)

Nyuszis

Pipacsos

Árvácskás

Rózsás
Másfajta nyuszis

Új stílusú :)



Megjegyzések

  1. Nagyon szépek ezek a tojások.

    Hogyan készültek?

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. De szépek! Nagyon ügyes vagy! A technikára én is kíváncsi lennék!

    VálaszTörlés
  3. 1. A rózsás meg a pipacsos azonos technikával készült.
    A pipacsos műanyag tojásokból a másik hungarocellből. Először lealapoztam a tojásokat (alapozás után egy világos színnel lefestettem őket). Felragasztottam a szalvétákat. Száradás után finomvonalas repesztést használtam, utána antikoltam és végezetül lakkoztam.
    2. A nyuszisak és az árvácskás is azonos technika.
    Szintén műanyag és hungarocell tojásokból készültek. Alapozás, utána szín, száradás után szalvétaragasztás. Ha az is megszáradt egy sötétebb színt használva az ecset végének segítségével lefröcskölöm őket :) utána lakk.

    Végezetül pedig szalagokat hajtogatok, amit gombostűvel rögzítek, a tojás aljára meg kis patkókat ragasztok.

    Hát asszem ennyi :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések