Újabb beszerzés

Ismét túl vagyok egy kisebb(nagyobb) beszerzésen. :)
Erről hoztam egy kis összeállítást Nektek.
Beszereztem egy új ecset készletet, papírokat, stencileket, új színeket és pár új dobozt.



Nagyon örültem ennek az ecset készletnek, már régóta vágytam egy ilyenre. Az árára nem emlékszem (asszem 1500 körüli volt) 10 különböző ecset van a készletben.



Ezeket a papírokat szintén az ALDI-ban szereztem be. 3 különböző tömb, 3 különböző stílus :) Kicsit kemények a lapok, de nem az a karton, annál valamennyivel puhább. Remélem, hogy majd sikerül őket jól hasznosítani.


Mire lefényképeztem őket, addigra már egy újabb stencilre is szert tettem :), így azt nem fényképeztem még le. Nagyon szeretek stencillel dolgozni, nagyon jól feltudnak dobni, egy-egy darabot, és a használatuk sem nehéz. :)



És végezetül az új színek a Pentától, valamint pár új doboz is a birtokomba került :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések