Csomózás


Régóta nézegettem már a csomózásos technikával készült karkötőket. Egyszer csak valahogy egy szombati délután rábukkantam teszek-veszek-vacakolok blogján pár karkötőre. Mondanom sem kell, hogy nagyon megtetszettek :)
Aztán az oldalt nézegetve úgy döntöttem, hogy megpróbálom megtanulni ezt a technikát.
Mivel internet a barátom, ezért gyorsan cérna elő, meg egy kis szigszalag és már indulhat is a youtube-os video :)
Én mondjuk elsőként egyszerű mintát készítettem, a leírást innen hámozgattam ki hozzá. A mintám nekem nem szívecskés lett, hanem "sima", mivel az első 3 lépést ismételve készítettem el a karkötőt.







 Az első próbálkozás után gyorsan el is készítettem a második karkötőt. Itt már variáltam a színeket, 3 színt használtam, valamint dupla cérnát, így a mintám is jobban kivehető, és a csomók is szebbek lettek. Talán egy picit vastag lett. Legközelebb egy "sorral - cérnával" kevesebbet kell majd hozzáadnom.








Megjegyzések

  1. Óóó...)) de szépek lettek! Nekem tetszik a vastagabb is.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Majd még készítek más színben is :)

    Ez csak a kezdet . . . :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések