Decemberi összefoglaló

November végén illetve decemberben is betegeskedtem, így kevesebbet tudtam karácsonyi témában írni, mint szerettem volna :(.
Ha őszinte akarok lenni, a tavalyi évben nem írtam sokat, pedig sok minden történt velem, de valahogy a blogot hanyagoltam, sajnos ezt magamnak is be kell vallani. 

DE, most megpróbálom idén picit másképp :)

Rögtön egy kis beszámolóval kezdeném, pontosabban hogy zajlott a decemberem.

Mottó: Egy perces adventi koszorú :D.
Idén nálunk volt az első nagy családi közös gyertyagyújtás, én (szokás szerint) picit megvoltam csúszva, és hát nagyon gyorsan kellett cselekedni hisz mindjárt itt a (nagy) család, és a tavalyit hát még sem lehet meggyújtani :), így gyorsan elővettem egy koszorú alapot, fenyővel körbetekertem, ráragasztottam a díszeket, és szerintem 10 perc alatt kész is voltam, ez lett belőle. :)


A betegeskedésem miatt az ajtókoszorút sem cseréltem ki/le időben, így december elején is még az őszi volt kint. Amikor már picit jobban lettem, tevékenykednem kellett :) Egy hirtelen ötlettől vezérelve, nem a tavalyi díszre cseréltem ki, hanem készítettem újat :), ennek az elkészítése sem tartott sokáig :), alap elő, díszek rá és kész is volt. Szerintem negyedórával később már az ajtón is volt :)


Zóra blogján olvastam, hogy több üzletben is kapható lesz majd karácsonyi süteményes doboz. Én is szert tettem "egyre" :)



Barátnőm felhívott telefonon, hogy van-e valami medálba való papírom. Mondanom sem kell van egy pár :) Kérdeztem, hogy miért is, azt felelte, hogy a testvérének szeretne készíteni  egy nyakláncot. 
Dec. 21-én átjött és együtt elkészítettük testvérének ezt a láncot karácsonyi ajándékba, örült neki. :D



Dec. 23-án este nekiálltam mézeskalácsnak, mondanom sem kell éjjelig csináltam. De a végeredménnyel nagyon megvoltam elégedve.


Bryell egyik foglalkozásán készült ez a karácsonyi mintás csengő, természetesen dekupázs technikával :)


És végezetül a karácsonyfánk :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések