Kisbabám szobája ♥ ♥ ♥

Éppen csak az utolsó pillanatban tudtam elkészíteni a babaszobába ezt a pár képet, és két napra rá meg is született a kisfiam ☺

A dolog igen egyszerű be kellett rendezni a gyerekszobát, ami meg is történt. A falon korábban polcok voltak és elsősorban azoknak a furatait igyekeztem eltüntetni, ezekkel az egyszerű kis képekkel.

Mi kell hozzá:
  • faképkeret
  • alapozó
  • barna festék
  • szalvétaragasztó
  • szalvéta
  • lakk
  • ecset, szivacs 
  • kis mütyörök
  • ragasztó
Folyamat:
  • A képkeret falap részét lealapoztam
  • ezután a keretet barna festékkel lekentem
  • miután a lap megszáradt ráragasztottam a szalvétát
  • a keretre pedig a kis mütyüröket
  • és végezetül lelakkoztam és a lakk száradása után összeraktam és falra helyeztem ☺

munkafolyamat






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések