Pzs tartó

Az alábbi alkotás sokat váratott magára. Lassan már 1 éve ígérgetem, hogy elkészítem, így tényleg ideje volt már...
De ahogy a korábbi bejegyzéseimben is írtam, azért a költözködés és a gyermek születése mellett kezd minden a régi kerékvágásba visszarendeződni 😉 Illetve ez nem is igaz 😁😁😁😁 Pontosabb inkább az a jó megfogalmazás, hogy új kerékvágásba való rendeződés 😉 mellett kezdtem felvenni a kreatívval való ritmust 😉

A pzs tartó készítése, néha érdekesen zajlott. Hisz csak annyit tudtam, hogy pipacsos legyen. A többi az tényleg menetközben alakult ki, és nagyon szerettem készíteni.

A készítés menetéről a leírás illetve képek 😉

Mi is kellett hozzá (1.kép): 
  • Pzs tartó
  • alapozó
  • színes festékek
  • szalvétaragasztó
  • szalvéta/papír/dekapapír stb.
  • lakk
  • ecset, spatula, smirgli
  • Vintage Effect medium (öregbítéshez, visszacsiszolást segíti, olyasmi, mint a gyertya technika, csak picit könnyebb)
  • Pasta Soffice (Fehér, légy massza, ezt használtam a csipke technikához)
  • Csipke
  • Színes szalag
  • Maszkolószalag
  • Kétoldalas ragasztó
Hozzávalók 😊
Folyamat:
  • Először smirglivel lecsiszoltam, itt-ott szúrós is volt, meg szebb, ha a pici sörtéket lesmirglizzük 😉
  • Azután alapozóval lealapoztam 
  • (Kis gondolkodás után) piros festékkel lefestettem (2. kép)

  • Gondolatban a felületet két részre osztottam, Az első részre tudtam, hogy pipacs kerül, a felső rész menet közben alakult ki. 
  • Az alsó részre Vintage effectet kentem fel itt-ott (3. kép)

  • A vintage effect száradása után átfestettem fehérrel a felületet.
  • A festék száradása után pedig visszacsiszoltam a felületet (a csiszolás, mértéke és erőssége adja meg ugye a kívánt hatást, melyet szeretnénk elérni) (4.kép)

  • A már megöregbített, megcsiszolt alsó részre felragasztottam a szalvétát (5. kép)

  • Ezután következett a felső rész elkészítése, közben felragasztottam maszkoló szalagot, ezzel megóvva a már kész lenti részt
  • A fenti résznél a fehér részt lefestettem zöldre 2x (6.kép)

  • Csipke és a Pasta Soffice segítségével elkészítettem az úgynevezett csipke technikát (7.kép)

  • Száradás után lelakkoztam
  • Végül zöld színű szalagot ragasztottam az elválasztáshoz.(8.kép)


Elkészítési idő:
  • kb. 3 óra
Megjegyzés: 
A csipke technika készítésénél figyelni kell, hogy a csipke ne mozogjon illetve ne finomkodjunk a masszával, mert mindnél finomabban kenjük fel annál kevésbé lesz szép.

A kész Pzs tartó

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések