Aki a virágot szereti . . . 🌷🌹🌻😄😄

A januári posztomban megosztottam veletek az idei terveimet 😉 De nem csak ennyiből állt csupán a január és a február számomra. Elsőként el kellett pakolnom a karácsonyi díszeket és mütyüröket. Helyükre sokszor éreztem, hogy kellene valami, de nem vagyok igazán téli díszes, nem tudom miért? Valamiért az nekem nem jön be, pedig nagyon jó ötleteket lehet folyamatosan látni az interneten, ha elmúlnak az ünnepek, milyen téli díszekkel lehet csinosítgatni a lakást.
Ehelyett én virágokkal igyekeztem szebbé varázsolni kis otthonunkat 😉 Többször is vásároltam tavaszi virágokat, melyet rendszerint a konyha ablakba raktam, mert ott van a legjobb helyük. Ha elvirágoztak, újakat vettem. Persze ebben nagy segítségemre voltak a különféle szupermarketek, mert a legtöbb esetben igen jó áron tudtam vásárolni ezeket a tavaszi virágokat.
Azért döntöttem a hagymás virágok mellett, mert ezeknek elteszem majd a hagymáit, és jövőre kirakom az erkélyre a tulipánokhoz 😉



Közben a karácsonyi kaktuszom is elkezdett virágozni 😊
Annyira megtetszettek ezek a kaspók, hogy az utolsó virágokat (nem tervezek idén többet vásárolni, hisz mindjárt itt a tavasz), ebbe ültettem át.


És íme a bizonyíték, hogy mindjárt valóban itt a tavasz, az erkélyen elkezdtek kibújni tulipán hagymáim, melyeket még párom hozott Hollandiából és fekete színűek. Imádom 😊❤️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések