Blogolok 🙂

Ismét hosszú idő telt el az utolsó bejegyzésem óta. Most először volt bennem, hogy "elengedem" a blogot. Nagyon imádtam csinálni, írni, megosztani Veletek a kis kreatív világom 💗 

Sokat töprengtem azon, hogy merre és hogyan tovább... Lassan már mindent átvesz a modern technika, a számítógépet, szinte havonta egyszer ha bekapcsolom, de akkor is csak azért, mert valamit nem hozott be a teló, vagy képeket mentek le róla. Próbáltam telefonos alkalmazással blogolni, de az meg vagy lassú, vagy nem tölt be jól....egyszerűen nem tudtam eddig jól használni... Közösségi oldalra, meg persze két kattintás és fent van a kép, pár sorral és kész.

De most még nem tudom elengedni a blogot, annyira a szívemhez nőtt 💖

Így megpróbálok pár elmaradt infóval szolgálni, az elmúlt fél évről 😉 ez sajnos döcögősen fog menni, mert ősz elején leejtetettem az emeletről a telefonomat, és hát annyira megadta magát, hogy semmit nem tudtam róla lementeni, de hozok pár képet amit még a "baleset" előtt mentettem 😉

Elsőként pár virágos képet mutatok, kinti-benti. Ami cserépben volt virághagyma azt tavasszal kiültettem 😉 nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen lesz 🙂






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések