Elmaradt dolgok II.

A másik "csokor", mellyel készültem Nektek azok a karácsonyi dolgok.
Ebben a bejegyzésben éreztem azt, hogy jól döntöttem, hogy a blognak a "Szonja Kreatív blogja" címet adtam. Igazából mondhatom azt, hogy a "fő profilom" a dekupázzsal való foglalkozás. De néha sokszor elkalandozok másfelé, mint például a gyertyaöntés vagy a patchwork technikával készült díszek. De számomra nem csak azt jelenti a kreatív szó, hogy többféle technikával foglalkozom, hanem azt is, hogy bizonyos dolgokból újat készítek, újrahasítom azokat. Ennek az újrahasznosításnak a legjobb bizonyítéka, hogy a poháralátétek rossz, vagy régi cd-k, dvd-k felhasználásával készültek.

A pohár alátétek a kolléganőimnek készültek tavaly karácsonykor, ezt kapták a Jézuskától :)

 


  Karácsonyi mintával díszített tálak, díszek



 Íme a patchwork technikával készített díszek

 Nagyon szeretek gyertyát önteni, ennek bizonyítéka a kép is :)

Végezetül az egyik karácsonyi szett egy kiállításon

Hát most egyenlőre ennyit találtam meg, de ha lesz még, akkor majd mutatom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések