Új hónap - új kezdet - új lehetőség

Ti nem tudom, hogy vagytok vele, de észre sem vettem és máris október lett.
Én ennek most nagyon is örülök. Valahogy nem sikerült úgy a szeptember, ahogy terveztem. 
Hát hol is kezdjem? A szeptember számomra egy kicsit kudarc volt. Nagyon nehezen készültek el az ékszerek, melyeket csináltam egy pár nem is sikerült, ami számomra "újdonság" volt. Amióta ékszereket készítek még soha nem volt, hogy ilyen nagy arányban nem sikerültek volna. Egyszerűen az elejétől fogva jól ment a dolog, nem éreztem nehéznek. Na jó, lehet, hogy a nagy arány az nem is olyan nagy. Ha jól számoltam 4 ékszer nem készült el, illetve elkészült, de nem voltam megelégedve a végeredménnyel, így nem készültnek tekinthetjük azokat.
Ez volt az egyik kudarc. A másik, hogy a legutóbbi Bryell foglalkozáson nem sikerült megcsinálnom a dobozt, így hazajöttem. Hát ilyen sem történt velem. Pedig már évek óta járok, és, hogy ne sikerült volna  valamit megcsinálnom?? Vagy feladjak valamit? De hát így lett, végül összeszedtem mindent és hazajöttem. A terveim szerint itthon megcsinálom. Hisz új hónap van, és új kezdet. :)

Itten egy kép, hogy azért valamit sikerült alkotni :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések