Elmaradt dolgok III.

Sziasztok! Jelentkezem!

Hát nem éppen úgy indult az Új évem, ahogy szerettem volna. Kezdésnek az első héten beteg lettem, így 1 hetet még otthon maradtam és csak január 2. hetében kezdtem dolgozni. Nehezen tudtam felvenni újra a munka "fonalát", de nagyjából már kezdem magam utolérni, így "jelentkezem itt is", egy két elmaradt dologgal, melyet még nem mutattam.
Az alábbiak még a múlt esztendőben készültek, a karácsonyi hajrában, már szinte mind az új gazdájánál van. :)

Teásdoboz

poháralátétek1

poháralátétek2

Karácsonyi mintás tányér

Arany-zöld árnyalatú tál

Hát most hirtelen, ennyi de majd még jelentkezem ;)

Megjegyzések

  1. Gyönyörűek, a teásdoboz a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A teásdobozba én is beleszerettem :D
      Remélem, hogy a gazdájának is tetszett :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések