Levendula párnácskák

Karácsonyi ajándékba a család női tagjainak levendulás kis párnácskákat készítettem. :)
Először azt gondoltam, hogy nagyon kis egyszerű, végülis nem is volt nehéz, de eléggé babrás.
Elsőként csipkét varrtam az anyag szélére, aztán az anyagból zsákocskákat varrtam. Utána következett a levendula mintás szalvéták felragasztása. Száradás után megvasaltam zsákocskákat és utána zsákokba levendulát raktam (vattában).
És kész is :)
De én eléggé babrásnak találtam de a végeredmény szerintem jó lett :)
De sajnos egy bakit azért vétettem, elfelejtettem az összeset együtt lefényképezni. Csomagolás közben jutott eszembe, hogy hoppá, le kellene őket fényképezni :) Ezt az 5-öt, akkor még nem csomagoltam be, így gyorsan lefényképeztem, őket, aztán folytattam a csomagolást :)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések