Boltocskám ♥

Néha vannak dolgok, amikre az ember nem tudja rászánni magát elsőre.

Én is így voltam sok mindennel. Vegyük csak szépen sorjába. Itt van például a blog, amelynek a írására nagyon nehézkesen szántam rá magam. De egyszer csak egy szerdai este, csak-csak sikerült, még most is itt van előttem.... regisztráció, név, blog beállítások stb. De úgy gondolom, hogy az eredmény jó lett, így végül is megérte. Aztán teltek az évek és jöttek újabb és újabb lehetőségek, ahol az ember megtudja mutatni a kreatívkodását másoknak is. Ilyen például a pinterest vagy a facebook. Hááát az utóbbira aztán tényleg nagyon nehezen szántam rá maga. Drága nővérkém nyúzott össze-vissza, hogy hát csak kéne már, meg de jó lenne, de egyszerűen nem akartam (vagy csak láttam az előttem álló feladatokat is), de ezt is megcsináltam :D 

Most egy újabb ilyen pillanat jött el az életemben. Hosszú latolgatás után regisztráltam a Meskára :D Most már itt is találkozhattok az általam készített tárgyakkal, ékszerekkel.

A képeken látható ékszerek már megtalálhatóak a kis Meska boltomban. Nézzetek be hozzám :D







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések