Támadnak a baglyok

Karácsony elmúltával olyan üres lett a lakás. Mindenféle kis apró dísz visszakerült a dobozba :(... Vízkeresztkor (utána egy kicsivel) a karácsonyfát is leszedtünk, a díszeket elpakoltuk. A konyhában is "összepakoltam", leszedtem a a karácsonyi mintás függönyöket, kicseréltem a terítőt, valamint az ablakról is lekerültek a matricák.

Amikor, a függönyöket nézegettem és válogattam, hogy melyiket rakjam majd vissza, valahogy egyik sem fogott meg, valami újra vágytam ♥ és pont aznap láttam meg a tőlünk nem messze lévő boltban ezt a baglyos anyagot :D Páromnak  megmutattam, neki is tetszett :) Nem is kellett több :D Gyorsan vettem is 3 métert és már estére meg is varrtam az új függönyöket. 

Pár kép az új konyhámról :D Imádom ♥




Persze nem csak ebben a színben lehet kapni,  így azt is megálmodtam, hogy ez a nappaliba is jó lenne, csak pirosból. És már varrtam is a terítőt a dohányzóasztalra :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések