Ékszerek gazdát keresnek 💖 😊

Korábban már írtam, hogy pakolás közben a megmaradt ékszereket is "felfedeztem".
Elkezdtem gondolkodni, hogy mi is legyen a sorsuk, mert már ezek egy-egy darab... és már nem szettben vannak, hisz valakinek csak a fülbevaló része kellett és van aki csak a nyakláncba szeretett bele. Hozzátenném nyakláncom, nem is maradt 😃😃
Arra az álláspontra jutottam, hogy mielőtt újakat készítek a megmaradtaknak  "gazdát" keresek 😉😊

Még tavaly regisztráltam a meskára, fel is töltöttem pár ékszert, de utána nem igazán foglalkoztam vele. Ennek ugye a legfőbb oka az volt, hogy regisztrálás után nem sokkal tudtam meg, hogy kisbabát várok ❤💓 Így már nem az ékszerkészítés és ezzel kapcsolatos dolgok töltötték ki a mindennapjaimat.

Az ékszerek "megkerülésével" újraélesztettem a meska oldalamat is és szép lassan elkezdtem feltöltögetni az ékszereket.
Az áron gondolkodtam kicsit, de végül úgy, döntöttem, hogy nekem az okoz örömet, ha másokon láthatom az ékszereket, így 690Ft-os áron árulom őket, hisz némelyik utolsó darabos már.

Itt van pár ízelítő kép:






A többit megtekinthetitek a meska oldalamon:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések