Az elmúlt 5-6 év - nosztalgia... közben új alkotás

Nosztalgia vagy a számok hatalma? Nem is tudom...
Pár napja nosztalgikus hangulatba jöttem 
Hittétek volna, hogy már 5 éves a blog? 2011. november 29-én írtam az első bejegyzést. Úgy elröppent ez a "kis" idő.
5 éve kezdtem valami újba, valami másba, amit nem bántam meg. 💛💙💜

De nem csak ez miatt kapott el a nosztalgia. 6 éve annak, hogy elkezdtem volna Bryell foglalkozásaira járni, amiket még a Köfémben tartott. Ezeken a foglalkozásokon új dolgokkal is megismerkedtem és a tudásomat is mélyítettem. Ennek köszönhetően, valamint a sok gyakorlásnak és folyamatos alkotásnak, ma már nem csak egyszerűbb dolgokat csinálok, mint kb 10 éve, hanem folyamatosan variálom a technikákat is. 😊😊😊

A mai darab, amit hoztam nektek, pont ezt az időszakot, illetve ennek az időszaknak a fejlődését nagyon jól megmutatja. 😉😉

Falikép



Különféle technikák: repesztés, stencilezés, csipkézés stb...

Másképp

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések