Kis fogas Kis manónak 💖

Kezdtem "bajlódni" kis fiam ruháival. Jobban mondva a kabátjaival, hogy hova is rakjam őket. Vettem ilyen ragasztós kis akasztókat, de pár hónap után lepotyogtak. Jól felmérgeltem magam, hogy majd ha megint veszek, azok is leesnek. Egyszer csak hirtelen jött az ötlet, hogy akkor majd én csinálok egy kis fogast, amelyre lehet akasztani az ő kis kabátkáit. És az legalább olyan lesz, amilyennek én szeretném, és azt akkor feltudom fúrni is 😉 nem kell ragasztással bíbelődni 😊
Így is lett, még aznap el is mentem megvenni a fogast és nekiálltam a munkának is.

Pár szó a készítés menetéről 

Mi is kellett hozzá:
  • fogas
  • alapozó
  • színes festékek
  • szalvétaragasztó
  • szalvéta/papír/dekapapír stb.
  • lakk
  • ecset, szivacs, smirgli
Folyamat:
  • Először smirglivel át smirgliztem, itt-ott szúrós is volt, meg szebb ha a pici sörtéket lesmirglizzük 😉
  • Azután alapozóval lealapoztam 2x
  • A kiválasztott színnel lefestettem
  • Maszkoló szalagot felragasztottam, a szélekre
  • A virágos mintához sablont használtam. Több színnel összepamacsoltam egy szivacsot, és a szivaccsal pedig a sablont festettem meg
  • Száradás után felragasztottam, a már korábban kivágott papírt dekupázs ragasztóval
  • Végezetül az egészet lakkal zártam.
Elkészítési idő:
  • kb. 2 óra
Megjegyzés: 
Mivel fa alapanyagon dolgoztam, az csak úgy itta magában a festéket, így hamar meg is száradt, minden egyes fázisnál.

Íme képek a készítésről és az eredményről 😃😃



és már használatban 😃


ui.: végre alkothattam ❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések