Húsvéti díszek

Elég régen, gondolom már több éve is volt, mikor beszereztem ezeket a fából készült tojás alakú díszeket. Régóta terveztem, hogy ezeket megfestem, de sajnos ezt mindig csak halasztottam. De egyik délután gondoltam egyet és nekiálltam elkészíteni a díszeket.

Íme:
készítés

A díszekhez metál illetve gyöngyházas akrilfestéket használtam. A végeket pedig szalaggal kötöttem meg. Nagyon örülök, hogy végre elkészültek a díszek 😊

és már a barkákon 😉 a konyhát díszítik 😊

A korábbi postomban már említettem, hogy egy kis szabadidőhöz jutottam és egy kreatív boltban láttam ilyen díszeket. Akkor kitaláltam, hogy a facebook oldalamon húsvéti játékot fogok hirdetni, melynek nyereménye a majd megfestett húsvéti díszek lesznek. Ez így is történt, elkészültek a díszek és a játék is lezajlott 😉

Ezt lehetett megnyerni 😊
Nagyon kis egyszerű de mégis nagyon kis tetszetős díszek lettek, nekem nagyon tetszenek, remélem nektek is 😉😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések