Tavaszi ajtókoszorúk

Amikor szépen elkezd kitavaszodni, rügyeznek a fák, kinyílnak a virágok és csicseregnek a madarak, ez nem csak az ember kedvét hozza meg, de megfelelő hangulatot is teremt egy kis kreatívkodásra 😉 
Hasonlóképp voltam ezzel én is mikor, manó nélkül eljutottam kreatív boltba még márciusban, és beszereztem különféle díszeket, hogy majd ajókoszorút készítek. Készítés közben az ember persze mindig elkalandozik 😃, így voltam ezzel én is 😃 Hiába szereztem be - akkor azt gondolván - minden megfelelő dolgot az alkotáshoz, közben azonban nem voltam maradéktalanul elégedett. Egyet gondolván, elővettem a Sizzix vágógépemet és azzal is készítettem nagyon szép díszeket filcből, melyek az egyik koszorú fő alkotóelemei lettek.
Így végül 3 koszorút készítettem, egy filceset, melynek a díszeit én készítettem el, és 2 tavaszi terméseset.
Íme:

Ez már eljutott az új tulajdonosához 😊

Ez már a bejárati ajtónkat díszíti 😊

Ez már úton a gazdája felé 😉 
Mindegyik koszorút imádtam készíteni 😊😊
Sizzix vágógép segítségével már korábban is készítettem tavaszi koszorúkat, ezt itt tudjátok megnézni 😉Viszont ilyen tavaszi terméses koszorút most készítettem először és teljesen beleszerettem 😍 A koszorú készítésének a menetéről a következő posztomban olvashattok 😉

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések