Karácsonyi készülődés II. -Lidl, Obi

Mint a korábbi posztomban is írtam Lidl-nél nagyon jó kis karácsonyi dekorációs kellékek illetve miegymás lesz a héten akcióban (meg a készlet erejéig gondolom). Csütörtökön sikerült is eljutnom 😉 aminek nagyon örültem, főként mert volt választék. Gondolom nem mondok újat azzal, hogy az ember kinéz egy újságból valamit magának, elmegy a boltba, de nem, hogy nincs választék, hanem még az eladó közli: "ők nem is kaptak ilyen terméket". Na ettől megyek a falnak. De most szerencsére nem így volt. Minden volt, amit meghirdettek és rengeteg 😀😀 Nagyon durván tudtam volna tobzódni mert hát árban is nagyon kedvezőek voltak a dolgok. Válogatás közben egy hölgy mellettem mosolyogva, csak annyit mond "Úristen, mindjárt karácsony" 🙂

A következő dolgokat vettem:
  • 1db már kész adventi naptár (gondolkodtam rajta, hogy sajátot készítek de egy kisgyermek és egy baba mellett ezt most kihagyom, így is még kis csomagokat kell majd bele készíteni 🙂 Ár: 1999Ft
  • 2db (nagy) üvegmatrica szett, melynek darabja 499Ft volt - szerintem ez nagyon megérte
  • 1 csomag üdvözlőkártya (készítős), melyben gyönyörű karácsonyi papírok vannak. Ár: 1399Ft
  • 1 doboz lyukasztó szett, ebben van 6 db domborító minta is, illetve 4 lyukasztó, már most imádom. 😊 Ár: 1999Ft 

Nagyon örültem az új kis dolgaimnak 😊😊

Közben úgy alakult, hogy másnap Obiba mentünk kis családommal, és épp pakolták ki a karácsonyi díszeket és rakták a polcokra. Persze ott is találtam magamnak egy-két kis apróságot 😀

Itt az új szerzeményeim pedig:
  • 1 db Girland (műfenyősor) 899Ft
  • 3 csomag gömb szett 349Ft/csomag

Zárásként annyit megemlítenék, hogy a megvett termékek fehérvári viszonylatban érték meg nagyon, lehet, hogy Pesten olcsóbban lehetett volna ezeket beszerezni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések