Karácsonyi készülődés III. -Kik, Müller

Az egyik fárasztó nap után, egy kis "én időhöz" jutottam. Történt ugyanis, hogy itthon elfogyott a mosószer. A párom felajánlotta, hogy elmegy ha kell, de mondtam, hogy nem, én megyek. Szerintem akkor már látta rajtam, hogy most gyorsan ki kell engednie 😆. Csak annyit kérdezett mikor jössz, 1 óra feleltem.

És elmentem vásárolni 😊
Persze a mosószeren kívül vettem mást is, ahogy illik 😉 de nem sok mindent, tényleg csak pár apróságot hisz inkább kikapcsolódni mentem.

Kik:
Ritkán szoktam Kikbe járni. Most viszont betévedtem, mondván adok egy esélyt. Kellemes csalódás volt. Nagyon sok mindenük van (ugye) a férfi pólóktól egészen a gyerek tolltartókig.
És amit eddig soha nem figyeltem, hogy sok kreatívos, barkácsolós cuccokat is árulnak nem is olyan drágán. Szép és viszonylag nagyon olcsó lakásdekorációjuk is van. Persze már ki voltak rakva a karácsonyi díszek, mütyürök, stb. minden ami a karácsony téma 😃😃 ahogy nézegettem ez is rendben volt. Szóval ha valakinek valamilyen dekoráció hiányzik valami még a lakásba, itt biztosan talál 😉

Amit  végül vettem:
  • Tintapárna 920.-ft, 16db-os, imádom 😊 és van közötte ezüst meg arany, áááá már most imádom, és árban, nagyon megérte.
  • Pici gömbdíszek 290.-ft, 12 db-os, ennek is nagyon örültem.
Müller:
Sokat vásárolok itt, főleg a gyerekek miatt, általában babás dolgokat meg társasokat szoktam venni. Most  kicsit jobban körülnéztem. Vannak jópofa dolgok, amiket eddig észre sem vettem.
  • Fűzhető kis betű kockákat vásároltam, azt hiszem 1.490.-ft volt. Már nagyon régóta szerettem volna ilyet, csak sehol nem láttam. Hát sosem gondoltam volna, hogy pont a Müllerben kapok. Alig várom, hogy a gyermekeim nevét kirakjam belőle 💞

Ti hogyan álltok a karácsonyi vásárlással? Remélem ezzel a két beszerző utammal tudtam ötletet adni, hogy hol érdemes körülnézni 😉

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések